16. tammikuuta 2013

Kadonnut kukkaro


Heipsan blogi!

Hiljasta on taas ollu ja turha sitä on rueta sen enempää selittelemään, sortsiportsi! Enkä uskalla ees enää lupailla mitää "Nyt tulee enemmän postauksia" tai "Alan ottamaan asukuvia", koska luultavasti se tahti ei siitä lähipäivinä yhtään kiristy. Meinaan on hirveesti kaikkia kouluhommia ja koeviikkoki tulossa..mur! Taas muuten aloin selittelemään, joten lopetetaan tää juttu tähän.


 Oli mulla kyllä ihan asiaakin, tosin ei mitään ihmeelistä ja tälläkin kertaa ilman mitään (kunnollisia) kuvia, mutta asiaa kuitenkin. Nimittäin se, että tänään on ollu pitkästä aikaa semmonen hyvä päivä! 


Meikäläisen kukkarohan siis hävis viime viikon perjantaina ja jos joku nyt ihmettelee, että enkö oo ollu paniikissa tai uusinu kaikkia kortteja niin en. Tajusin sen nimittäin hävinneen vasta maanantaina, kun sille ei viikonloppuna käyttöä ollut. No maanataiaamuna sitten paniikissa rahaa etsimään kun bussikortti on kukkarossa ja linkki meinaa jättää. Siitä ne etsinnät sitten vasta alkoi. Äiti sanoi etsineen sitä kotoa, eikä sitä mistään tuntunut löytyvän, joten päätin kysellä Koverosta (jossa vietin viikonloppuni) ja seurikselta ,jossa olin perjantaina. Ei sielläkään! Minä olin koko ajan varma, että ei sitä oo kukaan varastanut, mutta äippä ja iskä alko jo vaipua pienen epätoivoon. Äiti päätti kuitenkin kokeilla vielä kerran ja kävi seuriksella ihan paikanpäällä sitä kyselemässä ja sieltähän se tänään löytyi!! Se oli siellä kiltisti nököttänyt perjantaista asti ja lauantaina joku oli sen sieltä löytänyt. Ei sitten näiden viiden päivän aikan tullu kellekkään mieleen avata sitä lompsaa ja tarkistaa näkyiskö omistajan nimee missään??! Täällä on nimittäin jo melkein ostettu tuliterä bussikortti ja uusittu muutkin tärkeät kortit +maksettu bussimatkoista kouluun (, joiden hinta on muuten taas noussut!).
No kuten aiemmin jo mainitsin se siis tänään löytyi ja lisäksi sain tietää, että oon voittanu erään blogin arvonnassa Lumenen ihonhoitotuotteita<3 Toivottavasti se paketti kolahtaa pian postilaatikkoon!
Ja tämän kaiken päälle oon ahertanut monta tuntia historian tutkielman parissa ja saanut jopa jotain aikaseks, hyvä mä!


Nyt kello kuitenkin on jo sen verran paljon, että silmät painuu väkisin kiinni ja alan kuulla 
oman sänkyni kutsuvan minua, joten laitan koneen kiinni ja lähen vetämään zetaa. Öitä!

- Emmi

p.s. Postauksen kuvituksena toimii siis minun ja erään ystäväiseni matikantunnit kiteytettynä kolmeen kuvaan (viimeinen on kyllä TODELLA harvinasiata)...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti