13. tammikuuta 2013

50 faktaa


Tässäpä teille pieni pläjäys faktoja koskien minua. Nauttikaa:D!

1. Olen 16 vuotias
2. Asun Siilinjärvellä, Toivalassa
3. Minulla on yksi sisko ja yksi veli
4. Tykkään syödä Subilla*
5. Minulla on kummityttö
6. Rakastan nukkumista *
7. Olen keskimmäinen lapsi *
8. Oon makustellut paljon pienestä pitäen...
9. ... ja tänä vuonna olen menossa Roomaan,Lontooseen ja  Kroatiaan
10. Pelaan My Little Pony peliä :D *


11. Olen isonen ja isoppi
12. Antti Tuisku on mun suosikkiartisti*
13. Haaveammattini on joku leipuri-kondiittori, suklaaleipuri jne...*
14. Mulla on siniset silmät*
15. Rakastan Pariisia<3
 16. Olen lukiossa
17. Mulla oli pienenä r-vika
18. Käytän yleensä piilolinssejä
19. Vihaan sitä kun saunan kiuas ei sihaha
20. Meitsillä on maailman paras perhe ja suku


21. Tykkään joulusta... *
22. ... ja mulla on synttärit joulupäivänä
23. Tykkään syödä hyvää ruokaa niin kotona, kuin rafloissakin*
24. Suosikki tv-sarjoja ovet GLEE, uus suosikki Mentalist ja UP*
25. Olen aika tunteellinen
26. Olin Lady GaGan keikalla*
27. Oon syönyt sammakonreisiä ja kaikkee muuta kivaa:D
28. Tykkään komedioista, romanttisista elokuvista, romanttisista komedioista ja jonkun verran fantasia leffoista...
29. ... mutta en voi sitää parodioita tai katsoa kauhuleffoja
30. Pitkä matikka on pyllystä


31. Olen sokrusisko
32. Söin eilen ja toissapäivänä puolukkapuuroa, se on niiin hyvää!
33. Meillä ei oo lemmikkejä
34. Minulla on napakoru*
35. Tykkään karkista*
36. Katson paljon (lue: liikaa) telkkaria
37. Disney Klassikot on parhaita leffoja ikiä*
38. Converset <3 data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-haluisin="haluisin" data-blogger-escaped-mustat="mustat" data-blogger-escaped-mutta="mutta" data-blogger-escaped-my="my" data-blogger-escaped-s="s" data-blogger-escaped-vansit="vansit"> 39. Opiskelen latinaa
40. Oon asunu aina samassa paikassa ja talossa, oma koti kullan kallis <3

41. Mun pikkusisko käyttää musta lempinimiä emu ja empuri...:D
42. Olen aina ollut aika hyvä koulussa*
43. Lauloin joskus kuorossa
44. Ostettiin just liput Justimuksen, Nost3 & Protron yhteiskeikalle
45. Olen aina ollut blondi (mikäli hiusten alaosassa ja edessä olleita tummia raitoja ei lasketa)*
46. Voisin ottaa josksu tatuoinnin*
47. 6lk. oli ihan paras
48. Oon menossa Justin Bieberin keikalle*
49. Valintojen tekeminen on maailman vaikeinta mulle!
50. Oon niin onnellinen ku keksin kaikkiin jotain



- Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti