2. lokakuuta 2013

dream

MNF-festareiden takia joudun perumaan Antin keikan Kuopiossa, vaikka mulla oli eturivin paikat...oon iha surku:( Päätin kuitenkin valita festarit, koska en viime vuonna päässy ja ne on vaan kerran vuodessa, Antti on menossa kattomaan mm. Joensuuhun ja Tampereelle. Mutta onneks mulla on maailman paras äiti!


Äiti ehotti, että lähettäs syyslomalla Tukholman risteilylle kattomaan Anttia, shoppailemaan ja ettimään vanhojen mekkoa. JOOOO sanon minä! Oon aina halunnu laivakeikalle, mutta en aatellu, että pääsisin sinne nyt. Äitillä on vielä laivapelko, eikä se siks oo ollu kovin innostunu, ku joskus sitä ehotin

 

Nyt ollaan kuitenki menossa ja näitte julkaisematta jääneiden Matkuksen kuvien kautta fiilistelen kohta olevaa lomaa ja keikkaa.

- Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti