17. lokakuuta 2013

7 things

Oon nähny joissakin blogeissa semmosen haasteen, jossa kesä on tiivistetty seitsemään eri kuvaan, joten päätin tehdä siitä oman versioni ja kertoa lyhyesti kesästäni seitsämällä neljän kuvan kollaasilla, vaikkei kukaan mua haastanutkaan :D Ihan kiva itsekin muistella mitä tuli tehtyä, vaikka haluaisinki kovasti takasin tuon lämmön, tunnelman ja nuo hetket!


 1. LAKKIAISET - Loma alko tietty siitä koulujen loppumisesta. Pääsin lukio ekalta samalla, kun mun veljestä tuli ylioppilas ja sitä juhlittiin koko suvun, ystävien ja tuttujen voimin.


 2. HELSINKI - Heti loman alussa lähin Nuorisovaltuuston järjestämälle Helsingin reissulle, jolla olin myös viime vuonna. Käytiin eduskuntatalolla, tuomiokirkolla, satamassa ja sitte mentiin metrolla ja ratikalla (onneks meillä oli oma matkaopas mukana...:D) Lintsille ja oltiin siellä iltaan asti. Näin myös Valtteria ja se oli über ihana<3


3. HÄÄT -  Keäskuussa juhlittiin mun rakkaan kummin ja sen miehen avioliittoa. Tilaisuus oli lämmin ja ihana, paikka kaunis, ilma kuin morsian (eli kaunis sekin) ja seura tietysti mahtavaa! Rakastan mun sukua niiiin paljon <3


4. SUMMER UP - Yks kesän ikimuistosimmista jutuista oli mun ja Lenin reissu Summer Up:iin! Oltiin siellä vaan lauantai, mutta just se yhden päivän extempore meininki siinä olikin parasta. Jo siinä yhdessä päivässä kerkesi tapahtua paljon ja kotiin lähdetiin useiden uusien muistojen ja tuttuje/kavereiden/ystävien kera. 


5. RIPARI - Tänä vuonna olin toista kertaa isosena ja siellä on kyllä aina yhtä hauskaa! Koko porukka oli iha huippu, niin pikkuset kuin toiset isosetki. 

  

6. LONTOO - Mun kummi osti mulle joulu-/synttärilahjaks matkan Lontooseen ja se tuli todellaki puskista. Olin niin happyhappy, kun sain sen ja kesäkuussa vielä enemmän innoissani, kun me sitten suunnattiin tuohon suureen kaupunkiin. Matka oli ihan huippu, varsinkin viimesen illan värit, maisemat ja tunnelma Westminster Bridgellä. 


 7. KROATIA - Koko loman kruunas kaks viikkoa Kroatiassa Raatikaisten perheiden tehotiimillä! Koko paikka oli tosi kaunis, lämmin ja kaikin puolin ihana. Rakastan sitä, että ei tarvii stressata mistään, vaan voi ottaa aurinkoo, shoppailla, kierrellä kaupungissa, käydä syömässä ja viettää aikaa huippujen tyyppien kanssa. Eikä oo mitään parempaa, kun se, että saa jorata yön pikkutunneille asti yökerhoissa, jotka on ulkona, koska lämpöä riittää läpi vuorokauden ja heittää huolet nurkkaan<3

Sellanen oli siis mun kesä, entäs teidän? Mitkä oli loman kohokohtia?

- Emmi

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi ihana ja positiivinen blogi! ♥ Varsinkin tää postaus oli jotenkin tosi kiva! Ois kivaa jos kävisit kurkkaamassa myös mun blogin. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista