18. tammikuuta 2014

18/01/14

Olen täällä taas!
Hehkutin auringon voimasta jo viime keväävä ja vaikka vielä ei olekaan kevät, tuo ilma saa ihmeita aikaan. Tajusin eilen, etten oo ottanu ku pari kuvaa joulun jälkeen, joten otin itseäni niskasta kiinni ja kannoin eilen ja tänään kameraa mukana. Kiire ja stressi on ollu niin kova, ettei mitään järkeä, mutta sain mun to do- listan hoideltua ja otettua vähän omaa aikaa ripsihuollossa, naprapaatilla ja kasvohieronnassa. Niistä oli oikeesti apua, koska tää stressi on vaikuttanu niin mun fyysiseen ku henkiseenki terveyteen... Suunta on siis oikea!
Eilen sain mun mekon vanhojen tansseihin ja samalla posti toi ton uuen repun. Vanhoihin on tosiaan enää vähä alle kuukaus! Sain tällä viikolla myös onneks ajan koekampaukseen ja -meikkiin, kengät, tilattua mekon jatkoille ja järjesteltyä kaikkee muuta pientä.
Torstaina alkaa koeviikko, mikä tarkottaa mulle luonnollisesti kokeisiin lukua, mutta myös vähä rennompaa elämää, koska en jaksa stressata niistä. Koeviikko on oikeesti helpompi, ku muu jakso.


Kohta mua oottaa hyvä ruoka ja seura, huomenna koulutehtävät. Palaillaan astialle.

- Emmi

3 kommenttia:

  1. Sulle on haaste mun blogissa! :) Miks en oo älynny sun blogia aiemmin! :D:D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Haha en tiiä, ehkä en oo mainostanu tarpeeks:DD Mut mä käyn tsekkaa!
      (mitähä tolle aiemmalle kommentille tapahtu....)

      Poista