8. syyskuuta 2013

still alive (nigga)...

... hädin tuskin.. Kello on nyt puoli viisi ja nousin äsken ekaa kertaa sängystä koko päivänä:D Eilen oli vähän sama juttu, mutta kävin kuitenkin syömässä ja saunassa. Kuten varmaan arvasitte, oon kipeenä, mutta kaikista säälittävintä tässä on se, että mulla on oikeesti vaa nenä tukossa ja semmonen perus flunssa. Mulla ei oo ollu ees kuumetta, eikä kurkkuunkaa koske enää! Oon kuitenki kokenu oikeudekseni maata tässä sängyssä koko viikonlopun lukemalla Puhdistusta (oli pakko lukea se tänä viikonloppuna ja nyt oon valmis!!), kattomalla telkkaria ja olemalla iPadilla, koska en muista millo mulla ois viimeks ollu tämmöseen aikaa! Aina oon ollu jossakin menossa ja seuraavat kaks viikoloppuaki on buukattu täyteen. Viikoilla mulla on aikaa, koska lukkari on aika höntsä, mutta sillo oon syöny jotain hyvää välipalaa rauhassa, nauttinu yksinolosta ja koittanu oikeesti tehä niitä läksyjä! 


Postannu en oo herranaikoihin (en edes muista millon), koska edellä mainitusta syistä en oo kereny tekemään uusia postauksia sen jälkeen kun valmiit postaukset loppui luonnoksista. Nyt yritän kuitenkin tsempata ja tehä tänään edes muutaman postauksen valmiiksi.



Tätä hölläilyä aattelin jatkaa vielä tän päivän ja syyä ehkä ruokaniki tässä, kun äiti lupas tuua mulle subin Matkuksesta. Palaillaan!

- Emmi

p.s. Huomatkaa mun hiukset (jotka ei oikeesti näytä samalta kun tossa kuvassa..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti